بدنساز پرسپولیس: بعد از این تعطیلات هر پرسپولیسی 14 کیلومتر می‌دود

بدنساز پرسپولیس: بعد از این تعطیلات هر پرسپولیسی 14 کیلومتر می‌دود

بدنساز پرسپولیس: بعد از این تعطیلات هر پرسپولیسی 14 کیلومتر می‌دود

مربی بدنساز پرسپولیس گفت: منتظر فرا رسیدن تعطیلات نیم فصل هستیم و بعد از این زمان، دوندگی بازیکنان پرسپولیس به 14 کیلومتر برای هر بازی می‌رسد.

مسعود مومنی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: دربی، بازی خیلی سنگینی بود. فشارهای روحی و روانی که اجتناب‌ناپذیر هستند، تاثیر فشارهای بدنی را بیشتر می‌کند. پس از آن در سیرجان بازی کردیم. در مورد این بازی چند نکته وجود داشت. بحث شرایط زمین و تاثیر آن روی زمین‌ها مورد توجه همه قرار گرفت اما فوتبال درگیرانه‌ای از سوی حریف اجرا شد. آنها دوندگی زیادی داشتند و البته ستاره تیمشان هم که دروازه‌بان آنها بود. بازی 120 دقیقه‌ای شد. نکته دیگر ارتفاع و خشکی هوا بود، با این پیش زمینه در غیاب پنج بازیکن خودمان وارد بازی با نفت شدیم که بازی خیلی خوبی را در تهران انجام داده بود و یکسری بازیکنان خودمان را هم در اختیار نداشتیم اما همه اینها تمام شد و ما حالا باید به بازی‌های بعدی فکر کنیم.

وی ادامه داد: من هنوز منتظر فرا رسیدن تعطیلات نیم فصل هستم. در بازی‌های اخیر، بچه‌های ما در اواخر بازی خوب عمل کردند ولی آنچه ایده‌ال من خواهد بود، بعد از این تعطیلات روی می‌دهد. بعضی بازیکنان ما که با توجه به پست بازی کمتر دوندگی می‌کنند بعد از دربی از میزان بالای دوندگی خود تعجب کرده بودند، اما بعد از این تعطیلات، بازیکنانی خواهیم داشت که در هر بازی 14 کیلومتر بدوند.

مومنی درباره اینکه با توجه به عدم حضور ملی‌پوشان وضعیت آنها چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: بالاخره باید برای این مشکل فکری بکنیم ولی این مساله را باید در نظر گرفت که ملی پوشان بعد از حضور در جام ملت‌های آسیا دچار افت خواهند شد، چون با تورنمنت سنگینی روبرو خواهند بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:, | 20:57 | نویسنده : امیر حسین یاری |