نجم‌الدین بخشی: پرسپولیس بعد از دربی، تیم دیگری است

نجم‌الدین بخشی: پرسپولیس بعد از دربی، تیم دیگری است

نجم‌الدین بخشی: پرسپولیس بعد از دربی، تیم دیگری است

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بعد از دربی، تیم دیگری است و حالا ظرفیت‌هایی که وجود دارد، باور شده است.

نجم‌الدین بخشی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: به نظر من پرسپولیس در این فصل دو دوره متفاوت قبل و بعد از دربی دارد. آنچه در دربی اتفاق افتاد بازگشت اعتماد به تیم بود. هم تیم خودش را باور کرد و هم دیگران باید باورش کنند. بچه‌های با قابلیتی در تیم حضور دارند. این اتفاقات اگر باعث غرور تیم نشود، شرایط خیلی خوبی ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: یکی از نکات جالب دربی، تعویض‌های خوب بود. طارمی با انگیزه زیادی آمد و آینده خوبی دارد. اگر این کار به درستی انجام نمی‌شد، همه چیز برای پرسپولیس و طارمی یک جور دیگر اتفاق می‌افتاد. البته وقتی بعد از گل دوم، عالیشاه اخراج شد، نگران شدیم ولی جوانی و دوندگی پرسپولیس شرایط را عوض کرد.

مربی پایه‌های پرسپولیس خاطرنشان کرد: با تمام این اوصاف اعتقاد دارم پرسپولیس به پتانسیل بیشتری در نفرات نیاز دارد. شرایط غیر قابل پیش بینی زیاد خواهد بود. همین الان برابر نفت، 6 بازیکن نیستند و این اتفاقات در بازی‌های حساس آینده مشکل‌ساز می‌شود و دست مربی باید بازتر باشد. البته امیدواریم پرسپولیس دو بازی نفت و ذوب آهن را به خوبی پشت سر بگذارد و در این صورت به قهرمانی جام حذفی نزدیک می‌شویم و در لیگ هم یکی از سه تیم برتر خواهیم شد.

وی درباره وضعیت تیم نونهالان که در آن فعالیت می‌کند، اضافه کرد: در رده‌های پایه، ملاک عمل، نه نتیجه، بلکه پرورش استعداد است ما برای این فصل 9 بازیکن به رده نوجوانان دادیم. البته امسال نتایج خوبی هم گرفتیم ولی بعضی مسائل آزار دهنده وجود دارد. یکی از مشکلات، داوری‌های ضعیف و اشتباهات بسیار است. ما توقع نداریم چون پرسپولیس هستیم به نفع ما سوت بزنند اما انتظار هم نداریم چون پرسپولیس هستیم و برای دیگران مهم است، جلوی ما نتیجه بگیرند اشتباهات داوری به ضرر ما باشد.

بخشی، در پایان درباره نشست امروز مربیان پایه با مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: جلسه خوبی با آقای سیاسی داشتیم، ایشان با صبوری به درد دل‌ها گوش کردند و دستورهای خوبی برای حل مشکلات دادند. پیگیری ایشان برای ما مهم بود برای اینکه بدانیم بهای واقعی به رده‌های پایه می‌دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 14:26 | نویسنده : امیر حسین یاری |