پنجعلی: ای کاش استقلال بالا می‌آمد و رکورد پیروزی طی دو دربی در 12 روز را ثبت می‌کردیم
پنجعلی: ای کاش استقلال بالا می‌آمد و رکورد پیروزی طی دو دربی در 12 روز را ثبت می‌کردیم

پنجعلی: ای کاش استقلال بالا می‌آمد و رکورد پیروزی طی دو دربی در 12 روز را ثبت می‌کردیم

مدیر تیم‌های فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در شرایط سخت، استقلال را شکست داد و اگر استقلال بالا می‌آمد در شرایط بهتری که اکنون دارد، حتما دربی دوم را هم می‌بردیم و رکورد دو پیروزی طی دو دربی در 12 روز ثبت می‌شد.

محمد پنجعلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: کمیته فنی پرسپولیس قرار است بازویی مشورتی برای باشگاه باشد و ما هم سعی می‌کنیم که کنار تیم قرار بگیریم و کمک کنیم.

وی درباره اینکه نام وی برای حضور در کمیته فنی مطرح شده است، ادامه داد: در جلسه‌ای که با آقای سیاسی داشتیم، در این باره با من صحبت شد و با چند نفر دیگر از پیشکسوتان هم صحبت‌هایی شده است. البته در همان جلسه صحبت از این شد که باید شرح وظایف مدونی تعریف شود و در این صورت، می‌توان در جهت تقویت تیم گام بر داشت و کمیته فنی در تمام حوزه‌های فنی به مدیریت مشورت می‌دهد.

پنجعلی درباره اینکه چندی پیش نسبت به حضور کمیته فنی حاشیه‌هایی بوجود آمد خاطرنشان کرد: در آن مقطع فضا و شرایط خاص آن زمان حاکم بود ولی الان وضعیت فرق می‌کند. ضمن آنکه تمام آنچه قرار است اتفاق بیفتد، این است که برای اتخاذ تصمیم‌های دقیق‌تر از نظرات تعداد بیشتری از پیشکسوتان استفاده شود. وجود این دیدگاه که از نظرات پیشکسوتان در قالب‌های گوناگون مثل هیأت مدیره و کمیته فنی بهره‌گیری شود، بسیار ارزشمند است.

پنجعلی درباره ارزیابی خود از شرایط تیم بعد از پیروزی دربی و صعود به نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: پیروزی در دربی نشان داد تیم پرسپولیس و بازیکنان آن، چه ظرفیت بالایی دارند. بهره‌گیری از این ظرفیت باعث تغییر نتیجه بازی شد و من اعتقاد دارم با پیروزی برابر نفت، پرسپولیس در مسیر قهرمانی لیگ برتر قرار خواهد گرفت. این موضوع اصلا امر بعیدی نیست، چون با نتیجه خوب، شرایط جدول دگرگون می‌شود و حالا هم که فرصت خوبی است تا تیم با جذب نفرات جدید تقویت شود و البته بخشی از نگاه ما باید به لیگ قهرمانان آسیا باشد.

مدیر تیم‌های فوتبال پرسپولیس افزود: در جام حذفی به حریف سر سختی خوردیم. آنها سپاهان را حذف کرده بودند. این بازی نشان داد به محض اینکه کار را آسان بگیریم، شرایط سخت خواهد شد. باید با یک نظر حرفه‌ای به لیگ قهرمانان آسیا برویم و از همین حالا برای آن بازی‌ها تدارک لازم را ببینیم.

پنجعلی در پایان گفت: من دوست داشتم استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حریف پرسپولیس می‌شد. به نظرم پرسپولیس در این بازی نیز به پیروزی می‌رسید و دو پیروزی در دربی در 12 روز، خودش یک رکورد می‌شد. پرسپولیس در شرایط سخت، دربی را برد و در این بازی با توجه به اینکه شرایط خیلی بهتر شد و اعتماد به نفس به تیم برگشته است، حتما این بازی را می‌بردیم. حیف شد که استقلال صعود نکرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 14:25 | نویسنده : امیر حسین یاری |