عیادت سرپرست شرکت پرسپولیس از رضا رویگری و مرتضی پاشایی

عیادت سرپرست شرکت پرسپولیس از رضا رویگری و مرتضی پاشایی

عیادت سرپرست شرکت پرسپولیس از رضا رویگری و مرتضی پاشایی

سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه امروز از رضا رویگری هنرمند ارزشمند عرصه نمایش، تلویزیون و سینما و مرتضی پاشایی خواننده پاپ کشورمان عیادت کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی امروز به اتفاق مجتبی جانعلی ابتدا راهی منزل رضا رویگری هنرمند عرصه نمایش، تلویزیون و سینما شدند که دستی بر آتش خوانندگی هم دارد و سرود انقلابی او زبانزد است. این هنرمند ارزشمند کشورمان که چند صباحی است در بستر بیماری به سر می‌برد امروز در منزل خود پذیرای سرپرست باشگاه پرسپولیس بود.

منتقمی بعد از این برنامه به اتفاق مدیر روابط عمومی باشگاه راهی بیمارستان بهمن شد تا از مرتضی پاشایی هنرمند و خواننده پاپ کشورمان عیادت کنند. مسوولان باشگاه پرسپولیس در جریان این دیدارها به نمایندگی از جانب هواداران پرسپولیس برای این هنرمندان، آرزوی سلامتی کردند.

بهروز منتقمی در این ارتباط به سایت رسمی باشگاه گفت: ما در باشگاه پرسپولیس برای خود رسالت اجتماعی قائل هستیم و بعد از اطلاع از کسالت این عزیزان لازم دیدیم با حضور بر بالین آنها، پیام سلامت باش هواداران را به آنها منتقل کنیم و از هواداران عزیز هم می‌خواهیم این عزیزان را از دعاهای خود بهره‌مند کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 آبان 1393برچسب:, | 9:5 | نویسنده : امیر حسین یاری |