احتمال برگزاری یک دربی دیگر به فاصله 12 روز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی

احتمال برگزاری یک دربی دیگر به فاصله 12 روز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی

احتمال برگزاری یک دربی دیگر به فاصله 12 روز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی

تیم فوتبال پرسپولیس ظرف 12 روز، چهار بازی انجام خواهد داد که برنامه‌ای بسیار فشرده خواهد بود و این در حالی است که حمید درخشان با بازیکنان مصدوم و محروم برای دیدارهای بعدی، روبرو است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس که یکشنبه دوم آذر ماه برای دربی به میدان رفت و به پیروزی رسید به فاصله چهار روز در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی برابر تیم گل گهر سیرجان به میدان می‌رود.

سرخپوشان برای انجام این بازی ناچار از پرواز صبحگاهی هستند که حدود یک ساعت و نیم به طول خواهد انجامید. پرسپولیس برای این بازی پیام صادقیان و رضا حقیقی را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارد. همچنین با توجه به فشردگی بازی‌ها، شرایط زمین محل برگزاری مسابقه و تأثیر آن روی مسائل فنی تیم و افزایش احتمال مصدومیت‌ها از نگرانی‌های کادر فنی است.

پرسپولیس چهار روز پس از بازی در این شرایط باید به مصاف تیم نفت تهران برود که تراکتورسازی را در آخرین بازی نیم فصل اول مغلوب کرد. سرخپوشان در حالی چهار روز برای این بازی فرصت خواهند داشت که یک روز پس از بازی با گل گهر با تنها پرواز موجود به تهران بر می‌گردند.

حمید درخشان برای بازی با نفت، چند بازیکن محروم از نفرات اصلی را در اختیار ندارد. صادقیان هم مصدوم است و کادر پزشکی احتمال حضور حقیقی را ضعیف می‌داند، هر چند نظر قطعی بعد از انجام MRI اعلام می‌شود.

چهار روز بعد از بازی با نفت، یعنی روز جمعه چهاردهم آذر ماه از سوی سازمان لیگ برتر برای انجام بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برنامه‌ریزی شده است. پرسپولیس و استقلال با پیروزی برابر حریفان خود در مرحله یک چهارم پایانی که این هفته انجام می‌شود، در این مرحله روبروی هم قرار می‌گیرند و احتمال برگزاری یک دربی دیگر به فاصله 12 روز وجود دارد.

گفتنی است؛ آخرین بازی سرخپوشان قبل از تعطیلات به هفته هفدهم لیگ برتر به بازی با فولاد در اهواز مربوط می‌شود که طبق برنامه فعلی در 20 آذر ماه انجام می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:, | 16:39 | نویسنده : امیر حسین یاری |