بعد از 6، عدد 10 هم به نماد دربی تبدیل شد/ باز هم شکست استقلال در 10 دقیقه با 10 بازیکن
بعد از 6، عدد 10 هم به نماد دربی تبدیل شد/ باز هم شکست استقلال در 10 دقیقه با 10 بازیکن

بعد از 6، عدد 10 هم به نماد دربی تبدیل شد/ باز هم شکست استقلال در 10 دقیقه با 10 بازیکن

پرسپولیس باز هم توانست با یک بازیکن کمتر یعنی 10 بازیکن، حریف سنتی خود را با شکست روبرو کند، در حالی که تبدیل شکست به برد ظرف 10 دقیقه روی داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از آنکه عدد 6 به نمادی از دربی برای هواداران پرسپولیس بدل شد، حالا عدد 10 هم یکی از نمادهای دربی تلقی می‌شود.

از نظر آماری اتفاقی جالب توجه است که یک دیدار سنتی اینگونه، تیمی دو پیروزی متوالی خود را در حالی به دست آورد که 10 نفره می‌شود و تبدیل شکست به برد هم در 10 دقیقه روی می‌دهد.

در دربی قبلی، سرخپوشان با دو گل از حریف خود عقب بودند که مصطفی دنیزلی، کاپیتان مهدی مهدوی‌کیا و ایمون زاید را وارد بازی کرد.

پرسپولیس در حالی که 10 نفره بود، ظرف 10 دقیقه سه گل را به ثمر رساند که این بازی در اذهان ماندگار شد. هر سه گل بازی توسط ایمون زاید به ثمر رسید تا بعد از همایون بهزادی دومین بازیکن تاریخ دربی باشد که هت تریک کرد.

با گذشت سه سال این اتفاق به شکل دیگری روی داد. پرسپولیس در حالی که به دلیل مصدومیت حقیقی و خروج او از زمین 10 نفره بود که گل را دریافت کرد.

پس از آن سرخپوشان در دقایق 72 و 82 گلزنی کردند تا باز هم در 10 دقیقه شکست را با پیروزی عوض کنند. پرسپولیس از دقیقه 82 با توجه به شادی گل امید عالیشاه و اخراج وی، 10 نفره شد تا برای 14 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کند و نکته جالب توجه اینکه با توجه به نظر کارشناسان داوری مبنی بر وقوع یک خطای پنالتی روی هادی نوروزی در وقت‌های اضافه که از چشم داور دور ماند سرخپوشان می‌توانستند به گل دیگری هم دست پیدا کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:, | 16:32 | نویسنده : امیر حسین یاری |