پرسپولیس با 2 گل استقلال را در هم کوبید

پرسپولیس با 2 گل، استقلال را در هم کوبید

آخرین دیدار از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار شد و طی آن تیم پرسپولیس با دو گل نوری و عالیشاه استقلال را در هم کوبید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در پایان با نتیجه دو بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.

دو تیم در 10 دقیقه ابتدایی بازی، بسیار پربرخورد و سرعتی ظاهر شدند اما رفته رفته در میانه میدان بازی را پیگیری کردند.

بازی روند متعادلی داشت اما پرسپولیس در یک غافلگیری در دقیقه 44 و در عین ناباوری یک گل دریافت کرد و نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت.

سرخپوشان در نیمه دوم با تغییر یک بازیکن به میدان رفتند، احمد نورالهی به جای رضا حقیقی که دچار مصدومیت شده بود وارد زمین شد.

تیم فوتبال پرسپولیس برای جبران گل خورده از ابتدای نیمه دوم هجومی ظاهر شد و حمید درخشان در دقیقه 60 مهدی طارمی را به جای حمیدرضا علی عسگری وارد زمین کرد.

تیم استقلال در نیمه دوم سعی در حفظ نتیجه، بازی تدافعی و ضد حمله داشت اما بازیکنان پرسپولیس برای جبران گل خورده حملات زیادی را روی دروازه استقلال خلق کردند.

محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که بازی بسیار خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشت در دقیقه 74 و در یک رفت و برگشت توپ را به طاق دروازه استقلال کوبید و گل تساوی را به ثمر رساند.

پرسپولیس در ادامه پر اشتها و هجومی‌تر از قبل لحظه به لحظه بر حملات خود می‌افزود تا اینکه در دقیقه 82 امید عالیشاه با یک ضربه محکم و دیدنی گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند و ورزشگاه را منجر کرد.

گل دیدنی امید باعث خوشحالی‌اش شد و او در ادامه پیراهن خود را در آورد و یدا... جهانبازی به او کارت زرد دوم و کارت قرمز را نشان داد و پرسپولیس در وقت‌های باقیمانده و وقت اضافه 10 نفره بازی را پیگیری کرد.

پرسپولیس در پایان وقت قانونی دو بر یک از حریف جلو افتاد و داور بازی، برای نیمه دوم 6 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

استقلال برای جبران گل خورده مدافعان خود را در محوطه هجده قدم پرسپولیس مستقر کرد و در چند موقعیت قصد باز کردن دروازه سرخپوشان را داشت اما با سد محکم مدافعان و بازیکنان تکنیکی پرسپولیس مواجه شد و بازی در پایان وقت قانونی و وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت تا سرخپوشان بار دیگر با یک بازی خوب و منطقی استقلال را با شکستی سنگین مواجه کنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:, | 16:18 | نویسنده : امیر حسین یاری |