آخرین نتایج تیم‌های پایه پرسپولیس

آخرین نتایج تیم‌های پایه پرسپولیس

آخرین نتایج تیم‌های پایه پرسپولیس

رقابت‌های این هفته تیم‌های پایه، با یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست برای سرخپوشان پایه همراه بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیروزی این هفته را نونهالان رقم زدند. آنها با 5 گل؛ خدایی (2 گل)، اهورا حسن‌خانی، امیر حسین یوسفی و علیرضا مولایی، 5 بر یک توحید را مغلوب کردند تا پس از هجدهمین بازی، 40 امتیازی شوند.

ضیاء عربشاهی پس از این بازی در حالی که هنوز از بازی چند هفته قبل برابر سایپا ناراحت بود، گفت: در آن بازی، دو بر صفر جلو بودیم ولی بعد، اسیر یکسری اتفاقات عجیب شدیم. حاضرم با هزینه خودم چند بازیکن این تیم از نظر سنی بررسی شوند. واقعا جالب بود که حدود دقیقه 35 تا 40 بود که آنها مجوز استفاده از دو بازیکن را پیدا کردند که درباره آنها نیز حرف دارم. آن بازی گذشت، کسی به این حرف‌ها هم توجه نمی‌کند اما اگر این اتفاقات را در رده‌های پایه ببینیم، دیگر نمی‌پرسیم که چرا وضعیت معرفی مهره‌های جدید در فوتبال ایران مطلوب نیست.

این هفته همچنین تیم نوجوانان پرسپولیس برابر سایپای صدرنشین مغلوب شد. شاگردان رحیم یوسفی با نتیجه 3 بر یک مغلوب شدند تا در پایان هفته هجدهم، 24 امتیازی بمانند و در مکان نهم جدول قرار بگیرند. تک گل سرخپوشان نوجوان را مقانلو به ثمر رساند.

این هفته، تیم جوانان پرسپولیس هم بعد از چند پیروزی پیاپی که به شرایط سرخپوشان در جدول بازی‌ها سر و سامانی داده بود، برابر داماش تن به شکست 3 بر یک داد. شاگردان مجید پروین در حال حاضر با 38 امتیاز از 21 بازی، در مکان پنجم جدول قرار دارند.

و اما امیدهای پرسپولیس که با نتایج خوب هفته‌های اخیر تا مکان سوم جدول بالا رفته بودند، این هفته با تساوی برابر سایپا و با توجه به تفاضل گل، پائین‌تر از پیکان و بالاتر از نفت قرار دارند. این تیم در 21 بازی، 39 امتیاز کسب کرده است.

جمشید شاه‌محمدی درباره وضعیت تیم خود گفت: در هفت بازی اخیر عهده‌دار هدایت تیم بوده‌ایم و در این مدت، پنج پیروزی و دو تساوی کسب کردیم. البته مهمتر از نتیجه، بازیکنانی هستند که فکر می‌کنم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در خط دروازه، دفاع، هافبک و حمله نفراتی داریم که امیدواریم جذب تیم اصلی شوند. آنها نفراتی هستند که چند سال دیگر اگر در باشگاهی دیگر باشند، باید با هزینه میلیاردی جذب شوند و تردید نیست با فراهم شدن شرایط مناسب، آینده درخشانی دارند. به عنوان مثال همین میلاد کمندانی که با تیم بزرگ‌ها تمرین می‌کند، از بازیکنانی است که در آینده بیشتر از وی خواهیم شنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:, | 17:29 | نویسنده : امیر حسین یاری |